Advertisement

Latest News

Piala FA 2013: Siaran langsung kucing berak 'ganti' perlawanan Pahang vs JDT

By KopiO - Rabu, 29 Mei 2013

Hariankini.com -- Perlawanan antara pasukan Pahang dengan kelab Johor Darul Takzim (JDT) di separuh akhir kedua Piala FA awal malam tadi di Stadium Darul Makmur terpaksa dibatalkan gara-gara kekecohan hampir 7,000 orang memenuhi kawasan trek stadium akibat limpahan penonton memasuki stadium melebihi kapasiti sebenar.

[Tonton video di bawah artikel]

Stadium yang berkapasiti 35,000 itu telah dibanjiri lebih 42,000 penyokong dari kedua-dua pasukan kerana dilaporkan wujud penonton yang memasuki stadium dengan menggunakan tiket palsu yang dijual pihak tidak bertanggungjawab.
Selain itu, ada juga laporan wujud provokasi antara penyokong kedua-dua pasukan sehingga ada beberapa penonton yang tercedera akibat balingan objek keras dari luar stadium. Kerana bimbangkan keselamatan, pihak pengurusan perlawanan terpaksa menangguhkan perlawanan yang dilaporkan akan diadakan di stadium berkecuali tanpa penonton.

Namun apa yang menggelikan hati, para penonton di rumah yang menonton melalui Astro Arena 801 untuk siaran langsung perlawanan berkenaan telah disajikan dengan siaran 'gantian' iaitu aksi seekor kucing sedang melakukan aksi 'akrobatik' membuang najis di tengah padang.



--Hariankini.com

Follow our blog on Twitter, become a fan on Facebook. Stay updated via RSS

1 ulasan for "Piala FA 2013: Siaran langsung kucing berak 'ganti' perlawanan Pahang vs JDT"

  1. Kucing tompok ni yg paling glamer malam tadi

Leave a Reply

Advertisement